mi-e rusine…m-am inselat…ciutacu…ca si baselu’…nu se schimba in bine…

postez si eu la ciutacu pe blog…

el citeste cuminte (desi pretinde ca sterge din prima …) si nu aproba publicarea…

acu’ il inteleg si pe el…

la ce lipsuri are…nu-si permite sa mai ia si peste bot…

sa fie demn…barbat…si sa raspunda…

pai…ce “genial” jurnalist ar mai fi el…?

las…ca am si eu blogul meu…(sa se isterizeze badea…)

 

 

sa inceapa carna…ce…?
care…?
unde…?
basescu mai sta…
“japonezul” tau inca taie si spanzura…
(hai zi ca nu are drept de admin…)
usl’ul isi da singur fault’uri…
acoperitii online… sper sa te fi gandit la mine…si sa nu fie
(desi sunt…sunt prosti…au bani…logistica…si executa orbeste ordine…)
desi sper sa nu se intoarca boc (s-a mai vazut)…nu-mi fac iluzii…
va veni cineva la fel de servil la putere…
(la fel de servil fata de altii din afara tarii…)
de flota…tot nu se poate vorbi inca…
(la fel despre multe alte lucruri…cica nu sunt dovezi…ooops…
pai nu sunt dovezi nici despre basoalda aia de udrea ca ar fi amanta lu’ baselu’…
doar vorbe prin targ…nimic concret…sau ai tu si tii ‘la sertar’ deontologule…?)
si…tu si “ciupanezul” tau de postator  (si admin) la tine pe blog…mai folositi si voi expresii diferite…
ca nu sunt singuru’ care a facut observatia cum ca parca a-ti fi unul si acelasi…(sau cel putin
a-ti fi aproape tot timpul impreuna…)
ca incheiere (cam amara pentru mine…ce e drept…)…unii…la revolutie erau gata sa moara…
chiar daca (fiind soldati in termen) nu mai stiau pentru cine sau pentru ce sa moara…
dupa revolutie…au devenit soldati…si au incasat la oase destule pentru o tara care ii considera
doar carne de tun…si n-au plecat in legiune…sau ca altii…contractori…
iar altii…ca tine…si ca multi altii…ne tineti lectii de patriotism si impartialitate…
(de ce nu si despre infatuare…cabotinism…de multe ori grobianism si vulgaritate…lipsa de umor…
si…de chiar prea multe ori prostie crasa…si necinste prin trunchiere sau simpla omitere a adevarului…)
gata…ma plictisii…ma duc sa beau o bere…
heil sictir…(ghici din ce piesa de teatru e salutul…?)
ps: cat de prost am putut sa fiu incat sa cred in ciutacu+redemption=realitate…?
n-are cum…tu esti genial…si alte alea…
ciudat…nu imi mai e greata…
si cand am sarit de S.I.E metri’n sus…te faceai ca nu pricepi…acu’ ai evidenta in fata…
si …de tot rasul…mai vorbesti de “acoperiti”…
ciutacu…ori dormi si n-ai surse…

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment