ciutacu se serveste cu japan dressing…

am si eu o curiozitate de bun simt…si logica pe deasupra (nu tot ce e de bun simt e si logic…)

ciutacu are blog…axioma…(lol)

pe care blog isi sustine parerile…raspunde la oameni…d’astea…(pana aici…totul ok…ceva normal…)

ei…acu’ incepe dandanaua…(sau asa mi s-o parea mie…drac’ stie…?)

pe fiecare blog din lumea asta…(zii blogosfera daca vrei…) exista vizitatori frecventi (ca in baruri…aia “ai casei”…)

mai…si e unu’ pe blogu’ lu’ ciutacu…de zici ca…ori e frate-sau…ori nevasta-sa…ori ciutacu insusi (nu radeti…s-au mai vazutara cazuri d’astea…)

eu mi-am furat-o fiind mai…”guraliv”…(adica…”chatuiam” …asa fiindu-mi considerate raspunsurile catre alti postatori…sau dublele comentarii…dupa ce ca “chatuiam”…mai aveam si opinii personale…plus…de ce dracu’ eram prietenos…si nu injuram…ca asta ar fi fost de inteles…?)

ei…e unu’ care semneaza cu caractere japoneze…(ca si romanii pot fi japonezi…nu…?)

e tafnos gagiu’ cat cuprinde…are ego d’ala jegos de cartier…isi sustine orice parere dupa ce in prealabil da search masiv pe vreun motor de cautare (caci sunt convins dupa cum se exprima si isi sustine argumentele ca n’are pic de cultura generala…)

genul…”stiu sa dau cu pumnul…am vreo doi care ma aproba…sunt cel mai tare”…adica un dobitoc…

daca ar da ochii cu mine s-ar balbai cu bale cacandu-se pe el intr-o frenezie apoplectica…

acu’…o sa ma intrebati…”bine…si de ce te cobori la asa jeg…?”

pai…la ce dracu’ il tine ciutacu (ala genialu’…si toate alea…) in brate…?

ei…o sa aflu…dar mi-e teama ca asta e un soi de calcaiul lui achille pentru onor domnu’ ciutacu’…

vai…mor sa gasesc scheleti prin dulapuri…

 

 

update (ca sa mergem pana la capat…)

postez la ciutacu pe blog nemultumirile…si…ce era de asteptat…se intampla…

postul imi dispare…ca atatea altele…

deci…una din doua…

ori ciutacu semneaza gazolina…(mare piromania la unii…) ori gazolina are drept de admin…

ergo…ciutacu nu e nici pe departe genial…(are si el pretentii…dar nefondate…)

ai dezamagit atat de simplu mai ciutacu…mult prea simplu…

nu esti nici genial…si ai si un ego cat casa…

acu’…stand si judecand cinstit…de ce nu ma mira ca reactionezi ca udrea…si multi altii…?

poate pentru ca (desi luptati sub culori diferite…in aparenta) in realitate sunteti tot o apa si-un pamant…?

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment