gata…ca mi s-a acrit…

Avertisment:

Postarile ce vor urma pe blog pot contine expresii vulgare…obscene chiar…

Postarile ce vor aparea in continuare pot contine pareri contrare aproape tuturor…

Toate acestea reprezinta opinii personale pe care mi le asum in totalitate…

Si pe care le voi sustine indiferent de asa-zise argumente…rugaminti…amenintari sau incercari de mituire…

(exceptand mita care sare de cifre rezonabile…p-aia o accept…si mi-o asum…

pentru conturi in elvetia sau insulele cayman…cereti frumos numarul de contact…si negociem…

plus…cainele meu tre’ dus la dat la buci…daca ma contacteaza d-na udrea…sa invete sa latre in germana…

bou’ de caine al meu stie doar germana…)

si-acu’….(param-param…!)…lasati-ma sa imi dau drumu’…

stau si ma uit ca tot idiotu’…sau normalu’ sau…(de ce nu ?) supermenu’ de roman la circu’ ce are loc in tara-mi de bastina…

(ca la un moment dat…cand lumea nu era atenta…m-am tirat de acolo)

stau si vad…si m-as cruci daca-s fi unu’ d’ala cu credinta’n vene…(nu sunt…m-a ferit d-zeu…traiasca famelia dumnealui…!)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

